مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-10اقتصادي

مالیات 39 هزار پرونده در زنجان صفر است 


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مالیات 39 هزار پرونده معادل 60 درصد اظهارنامه های تسلیم شده مشمول ماده 100 و  صفر است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز شکوری، ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: مالیات و اهمیت آن باید در جامعه تبیین شود و با فرهنگسازی مناسب، هر فرد بداند با توجه به هزینه هایی که در جامعه دارد، باید به سهم خود مالیات نیز پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه نفت برای همه نسل ها است و نباید به آن متکی باشیم، ابراز کرد: امیدواریم به نقطه ای برسیم که جامعه با مالیات اداره شود و توسعه مالیات محور باشد و برای حفظ سرمایه ها و منابع برای نسل های آینده، باید فرهنگ مالیاتی در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 98 درصد درآمدهای استان از محل مالیات تامین می شود، تصریح کرد: 2 درصد دیگر نیز مربوط به دستگاه هایی است که درآمد کسب کرده و آن را به خزانه واریز می کنند.

وی یادآور شد: طی سه ماهه اول امسال اداره کل امور مالیاتی استان 65 هزار اظهارنامه دریافت کرده که 47 هزار مورد مربوط به تبصره 100 و بیش از 18 هزار فقره نیز مربوط به اظهار نامه عادی بوده است.

شکوری تعداد مالیات های صفر مشمول تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم را 39 هزار فقره برشمرد و گفت: مالیات 5 هزار و 800 نفر کمتر از یک میلیون تومان، مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات 39 هزار پرونده در زنجان صفر است 

مالیات 39 هزار پرونده در زنجان صفر است